Jak prodat nemovitost rychleji ?

Nedaří se vám prodat nemovitost podle plánu?

Zájemci se neozývají tak často, jak byste si představovali? Každý další týden na realitních portálech znamená nižší cenu, rostoucí nervozitu a nakonec často i slevu, kterou jste vůbec neplánovali.

 

 

Lidé nakupují očima, proto musí vizuál zaujmout hned napoprvé. Pokud inzerát působí obyčejně, zapadne mezi stovkami dalších. Pokud zaujme, přitáhne pozornost okamžitě.

Čísla mluví jasně

Kvalita prezentace přímo rozhoduje o rychlosti prodeje. Rozdíl mezi amatérskými a profesionálními záběry je obrovský – podívejte se, jak moc dokáže vizuální zpracování ovlivnit výsledek

 

A jak tedy na profesionální prezentaci nemovitosti?

  1. Využití dronu

Letecké záběry už nejsou jen efektní doplněk. Dnes se stávají běžným standardem a inzerátbez nich často působí zastarale.

Dron dokáže během pár sekund ukázat to, co je pro kupující zásadní – velikost pozemku, vztah domu k zahradě, sousedství a celkovou polohu v krajině. To jsou věci, které běžná fotografie nikdy nepředá.

Právě tyto informace rozhodují o tom, zda zájemce klikne na inzerát a přijde na prohlídku. Kupující totiž nehledají jen čtyři stěny, ale celkový životní prostor. Potřebují vidět, jestli je dům dostatečně oddělený od sousedů, jestli zahrada nabízí soukromí nebo jak je nemovitost začleněná do lokality. Letecký pohled jim umožní udělat si jasnou představu během několika vteřin – a to je v dnešní rychlé době obrovská výhoda.

 

  1. Kvalitní fotografie

První dojem vzniká během několika vteřin – a v realitním inzerátu ho utváří fotografie. Kupující se podle nich rozhoduje, zda má smysl číst dál a domluvit si prohlídku. Profesionálně pořízené snímky dokážou vyzdvihnout hodnotu nemovitosti, zatímco amatérské fotky ji naopak zbytečně srážejí a prodlužují dobu prodeje.

Dobré světlo, správná kompozice a citlivá úprava dokážou ukázat silné stránky interiéru i exteriéru. Fotografie ale netvoří jen celkové záběry, ale i detaily. Materiál pracovní desky v kuchyni, kvalitní podlahy, moderní svítidla nebo výhled z terasy. Právě tyto drobnosti působí luxusně a vytvářejí dojem vyšší hodnoty celé nemovitosti.

Naopak tmavé, neuklizené nebo křivé fotky působí odrazujícím dojmem. Nejen že nepřitáhnou kupující, ale snižují i důvěryhodnost samotného makléře. Profesionální fotografie tedy nejsou jen o vzhledu – jsou investicí do vaší pověsti.

 

 

  1. Profesionální video

Video je dnes jedním z nejsilnějších nástrojů realitního marketingu. Zatímco fotografie zachytí okamžik, video dokáže vyprávět příběh nemovitosti.

Ukáže, jak na sebe navazují jednotlivé místnosti, jak se dům otevírá do zahrady nebo jak působí celková atmosféra prostoru. Kupující si tak umí mnohem lépe představit, jak by se jim tam žilo.

Aby video působilo prémiově, musí být technicky zvládnuté – ostré, barevně vyvážené a stabilní. Nekvalitní a roztřesené záběry mohou mít opačný efekt – místo luxusního dojmu budí pocit levného inzerátu. Důležitá je také délka a střih. Video by mělo být dostatečně dynamické, aby udrželo pozornost, ale zároveň přehledné, aby neztratilo jasný smysl.

Nejlepší výsledek přináší kombinace leteckých záběrů z dronu a záběrů ze země. Divák tak vidí nejen okolí nemovitosti, ale i detailní záběry interiéru. Takto pojaté video působí uceleně, atraktivně a často přiměje zájemce domluvit si prohlídku ještě ten samý den.

 

Závěr

Úspěšný prodej dnes není jen o správné ceně, ale i o tom, jak nemovitost dokážete představit. Kvalitní vizuální materiály zvyšují zájem, zkracují dobu prodeje a posilují vaši zančku. Profesionální prezentace proto není zbytečný luxus, ale investice, která se vrací v rychlejším a výhodnějším obchodu.

 

👉 Chcete, aby vaše inzeráty působily prémiově a přitahovaly více zájemců?

Domluvte si u nás kompletní prezentaci – fotografie, video i dronové záběry připravíme tak, aby vaše nabídky prodávaly rychleji.

INOUT Studio